AEROBIC

AEROBIK SALA U OKVIRU FITNESS  CENTRA "GYM TONIC"


300kvm, ODLIČNO JE KLIMATIZOVANA I OSVETLJENA.

AEROBIC MIX

Aerobni program srednjeg intenziteta u kojem se kombinuje rad van stepa i rad na stepu, namenjen je polaznicima svih nivoa aerobne izdržljivosti, vežbama oblikovanja i upotrebom bučica telo postaje zategnuto.
SANJA BLAGOJEVIC
Ponedeljak, sreda, petak 19-20h

TAEBO
Spada u intezivni oblik rada pri čemu se koriste pokreti iz borilačkih sportova, a sve pomoću trenera uz muziku i koreografiju, program uključuje i samoodbranu koja se lako savlada.
SANJA BLAGOJEVIC
Utorak, četvrtak, subota 19-20h


CLASSIC AEROBIC

Osnovni aerobic pokreti i vežbe oblikovanja koji pokreću kompletnu muskulaturu.
BOJANA BATINICA
Ponedeljak, sreda, petak 10-11h

utorak,cetvrtak 18-19 nedelja 18-19


FITBALL
Pilates vežbe u kombinaciji sa vežbama snage, izdržljivosti i fleksibilnosti uz korištenje lopte kao rekvizita. Ovim programom se aktivira muskulatura celog tela sa posebnim akcentom na trbušnu i leđnu muskulaturu.
SANJA MILADINOVIC
Ponedeljak, sreda, petak 20-21h

AFTER
Mešavina svih aerobika srednjeg inteziteta za one koji ne stižu od obaveza na prethodne aerobike.
ANA MARJANAC
Ponedeljak, sreda, petak 21-22h

STEP AEROBIC
Aerobni program visokog inteziteta koji se odvija na steperima, ovakav način vežbanja utiče na oblikovanje mišića nogu i kompletnog tela, uz raznovrsne koreografije treninga veoma je interesantan i intezivan za korišćenje bučica.
BRANKICA MIKAC
Utorak, četvrtak,20-21h subota 18-19h


PILATES

Savremena metoda oblikovanja tela zasnovana na vežbama snage, izdržljivosti i vežbama istezanja, usklađivanjem tela i uma usavršavate oblik svoga tela.
BRANKICA MIKAĆ
Ponedeljak, sreda, petak 18-19h

KICK BOX 1

Program samoodbrane za žene, decu i osobe bez takmičarskih ambicija.

KICK BOX 2
Takmicarski.

AEROBIK- je sport u kome se uz slobodno izabranu muziku izvodi niz snažnih, elastičnih, koordinisanih pokreta usklađenih u kretnim strukturama i sa određenim slobodno izabranim elementima. Aerobik (ili Aerobna Gimnastika) ima za cilj da ovlada mišićnim funkcijama svakog pojedinog dela tela, da stekne sposobnost postepenog i sve jačeg intenziteta vežbi i da poboljša funkcionalne sposobnosti kardiovaskularnog i respiratornog sistema u organizmu. Aerobik je nastao 90ih godina prošlog veka - njegova preteča su aerobik Keneta Kupera i aerobna gimnastika Džejn Fonda.

facebook-group-icon_120

Ankete

Koliko često vežbate?
Rezultati
STA VAM SE SVIDJA U NASEM CENOVNIKU
Rezultati